Wij hebben voor Jeroen naar Dakar de volledige online media uit handen genomen, van zijn website Jeroennaardakar.nl; een online portaal voor fans, sponsors, supporters en de pers, tot het opzetten van een online identiteit inclusief logo en huisstijl, maar ook het opzetten en uitvoeren van een actief social media beleid. Ons grootste doel was het ontzorgen van Jeroen van Daele, zodat hij zich volledig kon richten op de voorbereiding en het daadwerkelijk halen van deze monstertocht. Hierbij hebben wij tevens de focus gelegd op het online werven van fans, supporters en sponsoren voor extra (financiële) steun aan zijn Dakar avontuur.
Dakar 2015 - het avontuur
Het avontuur van Dakar 2015 is uiteindelijk gestart vanuit de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires op 4 januari 2015, tijdens de verschillende etappes hebben ze eerst Chili aangedaan en vervolgens Bolivia met enkele loodzware etappes. De laatste etappe is geëindigd in Buenos Aires op 17 januari 2015. Een droom die voor hem uitkwam om hier te mogen finishen met zijn vrouw en zoon die op hem stonden te wachten!
Jeroen van Daele heeft de finish van de Dakar Rally gehaald, op een keurige 64e plaats in het klassement, als 6e beste Nederlander van de 17 die meededen. Hulde! Samen met zijn HT- Rallyraid Honda is hij dit avontuur aangegaan en heeft hij het gehaald. Het was niet makkelijk maar hij heeft zichzelf zowel fysiek als mentaal optimaal voorbereid op deze zeer uitdagende opgave en met succes.
Meer leesvoer
-
In 5 stappen je Google Ads campagne opzetten?
Google Ads, het advertentieprogramma van Google, kan helpen om jouw zichtbaarheid te verbeteren. Door hierop te adverteren, is het mogelijk om... -
20 jaar MediaTrend, tijd voor een terugblik
Een jubileum moet gevierd worden en dat doen we samen. We zijn dankbaar voor alle collega’s die onderdeel zijn (geweest) van onze historie en hun...